Benneteket nem bosszant, amikor a tévében és a rádióban az összes márkanevet kitakarják és kisípolják? Na jó, a síp helyett egy pillanatnyi csendet helyeznek el az ominózus szavak helyett.
Ez nekem a behin kategória! Teljességgel értelmetlen, minden logikát nélkülöz, és senkinek sem származik belőle egy csipetnyi előnye sem! Az ostobaság magasfokú megjelenése! Persze, értem én, ha nagyon akarom, mert annyiszor szánkba rágták, hogy megjegyeztük mindannyian. Nem reklámozunk senkit, aki nem fizet nekünk ezért.
Az meg senkit sem zavar, hogy idegesítően értelmetlenné válnak az amúgy sem túl izgalmas műsorok. Már rajtunk kívül, és itt azokat értem, akik szerint szintén hatalmas ostobaság az egész. Ha az arcomra tetováltatom, hogy adidas, már el is értem, hogy soha többé ne mutassák a képem a tévében. Még az is lehet, hogy a bankok ipari kamerája is szégyellősen lesüti a szemét, megyek is rabolni, nem lesz bizonyíték.
Képzeljünk el természeti jelenségeket, amelyek a véletlen folytán egy ismert márka emblémáját formázzák. Bármikor előfordulhat, hogy egy növény, szikla, folyó vagy szurdok kisértetiesen hasonlítson valami ilyesmire. Ekkor automatikusan médiaképtelenné válik. Nevetséges!
Ezért aztán a cikk végére csak azért is ideírom azt a mondatot, ami totálisan értelmetlenné válik, ha kitöröljük belőle a márkaneveket:
Tegnap beültünk a xxxxx-ba, és a xxxxxx-ban xxxxxx-t vettünk, mert utáljuk a xxxxxxx-t és a xxxxxx-t, de a lányomnak nem kaptunk dinnyés xxxxxx-t csak xxxxxx-t, így ezzel kell beérnie.
Kifejtve:
Tegnap beültünk a Skodába, és a Tescoban Apentát vettünk, mert utáljuk a Coca-colát és a Fantát, de a lányomnak nem kaptunk dinnyés Milkát csak Nutellát, így ezzel kell beérnie.
Utolsó kommentek