Utolsó kommentek

  • bulanzsé: <3 Sok az okos és kevés az ész? Ez aztán már igazán a vész. Erre aztán el lehet mondani, hogy i... (2011.02.16. 14:12) Nem is Hitler volt, hanem a MÁV!
  • FeroxX: a hölgyet megkeresni, molotovot be az ablakán, kocsiját meghúzni vagy felgyújtani (2010.02.11. 17:57) Nem is Hitler volt, hanem a MÁV!
  • Cantona1: @Aardvark: Behineket nem lesz nehéz gyűjteni:) Mondjuk akárki. Ha találsz hint, szóljál! Pricc-Prucc (2010.02.11. 16:38) hinek és behinek
  • Cantona1: Kedves Mindenki! Nagyon megörültem, amikor megtaláltam ezt az oldalt, mivel azt hittem, nagyon ke... (2010.02.11. 16:36) hinek és behinek
  • zsoltix: @illegális: Szerintem Glück inkább, csak ékezetet nem használnak az amcsik. (2010.02.11. 16:23) Nem is Hitler volt, hanem a MÁV!
  • Utolsó 20

lustáknak

gyerekerőszak az iskolában

2009.01.27. 19:36 - Aardvark

Címkék: média törvény behin

 Azt hittem, ez soha nem történhet meg, és mégis!

Szegeden sikerült a lehető legostobább módon kifacsarni a törvényeket, és hírt kreálni egy nem létező erőszakból. Aki nem tudná vagy időközben feledésbe merült volna a dolog, annak itt egy link: A hír az Origón

Az csak tovább rontja a helyzetet, hogy felelős, felnőtt emberek komoly nyilatkozatokat tettek az ügyben, ahelyett, hogy simán kiröhögték volna a kérdezőt.

Így most felbuzdulva, utólag közlöm mindenkivel, hogy engem fiú létemre többször is megerőszakoltak úgy hat-hét éves koromban. Az első eset egy lány vécében történt, ahol fel kellett állnom a csészére és letolt nadrággal kellett tűrnöm, míg két osztálytársnőm kedvére kiszemléli magát. Azt mondták, ha nem teszem meg, akkor örök harag, így nem csak az erőszak, hanem életveszélyes fenyegetés és zsarolás áldozata is lettem egyidőben.

A másik eset a hűvösvölgyi napközistáborban történt, ahol egy hirtelen mozdulattal lehúzták a lányok a gatyámat. A nagyobb fiúk röhögve kérdezték, na mi van, látták a töködet? Én meg nem tudtam, hogy melyik testrészem a tök, mert annyira ártatlan voltam akkoriban.

Egy lányismerősömet is megerőszakolták, sőt orálisan penetrálták nyolcéves korában, ugyanott, a táborban. Egy fiú rávette, hogy kapja be, ő meg bekapta, a fiú meg pisilni kezdett. Gondolom, neki nem volt olyan mulatságos, mint nekünk, így utólag. Megnyugtatásul közlöm, hogy nem szenvedtünk pszichoszexuális fejlődésünkben hátrányt, mert ha jól számolom, hat-hét gyerekünk van összesen.

A feleségem pedig totális szexuális aberrációban töltötte gyerekkorát, mivel leginkább a lánybarátaival játszott papás-mamást, és mindannyiszor ő volt az apuka. Mély hangon beszélt, és jégkrémet főztek papírzsebkendőből. Nem is értem, hogy nem lett leszbikus!

A bátrabbakat arra biztatom, hogy írja le nekünk papás-mamás, doktoros erőszaktörténetét, ha meri.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kazohinia.blog.hu/api/trackback/id/tr98906807

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gondolatok szemétdombja 2009.01.30. 09:04:17

Akarod vagy megüsselek ?!Erőszak. Mindennapos dolog. Elég ha közlekedik valaki, máris találkozik vele, sűrűn. Most azonban másról van szó, szekszuális törénet egy iskolában. A hír innen származik és ennyit tudunk róla: Nem tudjuk a szegedi eset kapcsán s…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyizga (törölt) 2009.01.27. 20:11:04

Nem rossz... :)
Bár azért a szájbapisilős kicsit erős...

R_John · http://sardobalo.blog.hu 2009.01.27. 20:23:18

igen, a szájbapisilős valóban erős, de jó a poszt.

movhu 2009.01.27. 20:24:02

Nyilván ez is egy, a média által nem kicsit kiszínezett történet. De leginkább akkor volna elkerülhető az, hogy tényleg gond legyen, ha a gyerek időben oktatást kap, mindig az értelmi szintjének megfelelően. Sokszor azt érzem, hogy túl prűdek vagyunk ehhez, mint nemzet.
Az más kérdés, hogy a szülő figyelhetne jobban, hogy a 8 éves gyereke azért ne nézen a nezen pornót, amit aztán az iskolában akar utánozni. Amúgy itt is van egy írás erről, egy anya nézőpontjából:

gabtun.blog.hu/2009/01/27/ertekek_5

Csomolungma (törölt) 2009.01.27. 20:28:28

Talán kicsit távolinak tűnhet az analógia: A gyerekorvos azt mondta, hogy a gyerek hadd mászkáljon a homokozóban, az udvaron, meg a strandon, és ne ijedjünk meg ha a szájába vesz valamit, vagy esetleg le is nyeli. Biztos lesz, amikor beteg lesz tőle, sőt rosszul is lesz. De eközben nő az ellenéllóképessége, és - szemben az (túl)óvott és (túl)vigyázott gyerekekkel lesz egy egészséges immunrenszere, amely majd felnőttkorban óvja a fertőzések ellen.
Ez az ügy erre emlékeztet: 9 (!!!) évesek megerőszakolnak egy kislányt? Persze... A kukacuk még álmukban is csak reflexesen áll fel... A napközis tanító néninek egy jó nagy pofont (hiperliberálisoknak: pszihológusi konzultációt) kelett volna adni. Abban a korban az az adekvát viselkedés/nevelés. Érteni fogják, hogy nem szabad 'baszósat' játszani. De így csak kiröhögteti magát a tantestület. A gyerek a mostani cécót úgy érti majd, hogy ez valami izgalmas, mert mindnki ezzel foglalkozik. És így pozitív minta lesz.
Végső soron pedig a társadalom gyengíti magát egy ilyen ostoba üggyel.

U.i.:

Feljelentést szeretnék tenni Kovács Pistike ellen a Hágai Nemzetközi Bíróságnál háboús, és emeberiség ellenes bűncselekmények miatt. Nevezett fiatalkorú egy letört faágat a gyerekemre fogta, és először azt mondta 'puff, puff'', majd utána azt hogy: 'meghaltál'. Mindezt számos más gyerekkel megtette. A genocídium így már megvalósult, ezért kérem a T. Bíróságot, hogy a létező legsúlyosabb büntetést szabja ki, a Nürnbergi per ítéleteit szem előtt tartva.

Wave 2009.01.27. 20:33:19

Azert a gyerekkori puncinezes es kukimutogatas nem ugyanaz, mint hogy egy tiz eves mar a pornofilmek osszes bevett sablonjat ismeri. De nem tudjuk a reszleteket, ugyhogy a "felelos felnott emberekrol" irt elmarasztalasod egy baromsag: inkabb legyenek tul ovatosak, mint hanyagok. Ha te szereted, ha szajbahugyoznak, biztos talalsz hozza partnert, de a gyerekeket az iskolanak meg kene vedenie ettol.

0xFFFF 2009.01.27. 20:34:01

Az nem derült ki a postból, hogy tudsz-e konkrétumot a hírben szereplő történetről, csak annyi, hogy téged is megtoltak a nyolcadikosok és mellékállásban a MÁS blogon írkálsz.

The Great Destroyer 2009.01.27. 20:50:19

Az a baj, hogy a bulvármédia picit jobban felfúj minden sztorit, mint azt funkciója lenne felfújni. Csak azért vannak ezek a dolgok, mert sajnos ennek a fajta tv/újság dolognak lassan véget vet az internet, ha híreket akar valaki, akkor megnézi valamelyik hírportált. A hagyományos sajtónak muszáj nagyobbat mondania, hogy egyáltalán a mónikasó rajongótábora odafigyeljen erre a rakás kakira.
Én egyébként még bölcsiben molesztáltam szekszuálisan a dadust, mivel otthon előtte az volt a módi, hogy puszi a bibire, ezért amikor odacsaptam a golyóimat a cicamászókához, akkor rohantam hozzá, hogy akkor most lehet rácuppani a fütykösre, de sajnos úgygondolta, hogy túl nagy a korkülönbség (3éves voltam), ezért elhajtott a picsába plusz be is árult a szüleimnek :).

kolimszkij 2009.01.27. 21:00:04

Fúúj papírzsebkendőből ? Ez undorító

phaidros 2009.01.27. 21:04:45

Az hagyján hogy pzs, de miért pont jégkrémet? :)

kavits 2009.01.27. 21:07:45

@0xFFFF: a kiscsaj beleegyezésével történt az "erőszak":
www.fn.hu/oktatas/20090126/szegedi_ugy_mast_jelenthet/
érdemes az anyuka nyilatkozatát is elolvasni!

0xFFFF 2009.01.27. 21:13:31

Idézem az igazgatónőt:
"„Semmiféle erőszak, semmiféle aktus nem történt. Csak játszottak a gyerekek a kislány beleegyezésével" - mondta Szabó Lászlóné, a szegedi Weöres Sándor Általános Iskola igazgatója. Hozzátette, hogy „az ügybe kevert gyerekek mindannyian áldozatok"."

Most ezt honnan tudja az igazgatónő ? A napközis tanár sem volt ott, az igazgatónő meg pláne...viszont ő érdekelt a maszatolásban.

Idézem az anyukát:
"„Nem haragszom senkire, mindegyik felet hibásnak érzem, köztük magamat is. Az ügyet lezártnak tekintem. A legfontosabb, hogy felneveljem a gyerekeimet. A kislányomat az eset után rögtön kivettem a Weöresből, és egy másik szegedi iskolába írattam át."

Menekíti a gyerekét és én sem feszegetném a dolgot, mert arra jobban rámehet a gyerek egészsége. A szellemi, lelki egészsége.

A beleegyezésről meg annyit kavits, hogy ha egyedül vagy sokmindenbe beleegyezel, ha négy másik veled szemben ezt akarja. Az is mutat valamit, hogy a napközis pedagógus a gyermekek konspirációja miatt - ez idézet - nem volt jelen. Tehát itt tudatosan készültek valamire. Ezután azt mondani, hogy á nem is, elég nagy ostobaságra vall.

pingyi · http://kazohinia.blog.hu 2009.01.27. 21:16:05

Azért akartam pont jégkrémet készíteni papírzsebkendőből, amiért fagylaltárus is szerettem volna lenni gyerekként: imádtam a fagylaltot. Gyerekfejjel a vízben szottyosraázott zsepi jó ötletnek tűnt a fagylaltkészítéshez, mivel akkoriban az összetevőket még nem ismertem. Természetesen tiszta, nem használt zsepiket áztattam be. :)

azub aktir 2009.01.27. 21:17:08

én mindig bezártam egy kisfiút az oviba, mert olyan aranyosan sírt! az üvegajtón át néztem és mosolyogtam rá.
ez szerintem űber perverz az összes pisis sztorihoz képest. :-)

a suliba meg a fiúk úgy nézték meg a bugyimat, hogy kitalálták azt kiabálják az iskolaudvaron, hogy fiúbugyi van rajtam. én meg jól megmutattam hogy nem is. ez ám az erőszak! :-)

The Persuaders · https://youtu.be/t99QQIXez4M 2009.01.27. 21:18:30

0xfff-hez csatlakozva:
bravo az igazgatononek es a (felugyelo) tanarnak.

0xFFFF 2009.01.27. 21:19:07

Na, látom itt is prejudikálni szeret mindenki, a történeti tények nem érdekesek :) Viszlát !

limonade joe 2009.01.27. 21:35:15

Elég perverz disznók vagytok. Velem semmi ilyen nem történt, szégyelljem magam?

phaidros 2009.01.27. 21:39:46

@pingyi: szia! :) Igen, ez lett volna a második kérdésem. :D

Akkor jövök én is. Harrer utcai óvoda kb. 30 évvel ezelőtt. Bűnös vagyok abban, hogy egy fekete kislánnyal, és két magyar kislánnyal is feküdtem délutáni alváskor egymás mellett, miközben egymás bugyijába nyúltunk be a takaró alatt. Ez rendszeres volt. A felszedő szövegem egyszerű volt:

"Én fogom a Te nunidat, te fogod az én fütyimet. Jó?"

Azóta ez a módszer már finomult, de a végeredmény most is ugyanaz. Ebből is látszik, milyen perverz állat lettem. :D

Bónusz, másik kisfiúval is volt ez. Eszerint most meleg is vagyok. Hoppá.

@0xFFFF: nekem valahogy úgy tűnik, Te prejudikálsz. :o

phaidros 2009.01.27. 21:43:24

@azub aktir: TE PERVERZ! És most domina vagy? :)

Erről eszembe jutott az is, hogy ritkán volt koedukált zuhany legnagyobb sajnálatomra, de előfordult. Azóta is eszembe jut, hogy a néni, aki fürdetett minket, az vajon élvezte-e, amikor 30 gyereket mosott meg, a lába között is. Manapság ez hogy van?

Na mindegy, az egyik koed zuhanynál az egyik kislány megmutatta hogy mi van belül, széthúzta. Furamód zöld volt, legalábbis erre emlékszem.

Óh, azok a boldog gyermekévek!

phaidros 2009.01.27. 21:44:52

@limonade joe: szerintem csak kimaradtál belőle. A doktoros és hasonló játékok szerintem alapvetők voltak minden korban.

Aardvark · http://fulszoveg.blog.hu 2009.01.27. 21:44:58

@limonade joe: Az attól függ... Ha hét-nyolc vagy, akkor még nem késő!

phaidros 2009.01.27. 21:47:07

@pingyi: én egyébként papírt akartam gyártani a szétázott papírból. :D

0xFFFF 2009.01.27. 21:47:33

@phaidros: Rossz a távcső, vedd le a kupakját. Nem írtam sehol, hogy történt valami, csak azt, hogy ne írjuk le, semmi sem történt. Van erre felkent szervezet, majd azok leírják, elég kényelmesek hozzá. Egyébként állítom, hogy történt valami, mégpedig pedagógusi mulasztás és az emiatti felelősségrevonás elmaradása. A többit nyomozza ki a rendőrség.

pingyi · http://kazohinia.blog.hu 2009.01.27. 21:52:05

@phaidros: Na most két eset lehet: vagy mindnyájan perverz, aberrált felnőttek lettünk, vagy nincs abban semmi kóros, ha a gyerekek szexuális kíváncsisága magamutogatásra vagy a szex utánzására készteti őket.

pingyi · http://kazohinia.blog.hu 2009.01.27. 21:54:00

@phaidros: Erre jól ráéreztél, legalább nálad az összetevők stimmeltek. :D

Ventura Blvd 2009.01.27. 21:54:52

Az eredeti hír nyilvánvalóan a bulvársajtó által felfújt baromság. Ha április elseje lenne, azt gondolnám országos átverés. De mivel január van, és a francnak sincs kedve viccelődni. képtelen vagyok megfejteni. Egy tanár nyilatkozik erről egyébként, aki ennyi idős gyerekeket tanított, mertmegerdemled.blog.hu/2009/01/26/gyerekeroszak_pedagogus_szemmel05, S szerinte is képtelenség. Nem csodálkoznék, mondom, ha a bulvársajtóban olvastam volna, de azt, hogy még a közszolgálati magyar televízió, közszolgálati híradójában is riportot készítsen erről, ezt már túmacs

DeMarco 2009.01.27. 22:19:33

Vicces sztori.. Mindig vezető típus voltam. Elsős koromban volt egy fiúbandám az oszt.társakból. A feladatuk egyszerű volt, az udvaron kergetni kellett a csajokat és odaterelni egyet hozzám, hogy meg tudjam puszilni. Valamiért ezt a kislányok nagyon szerették, így aztán sztem én vok az egyetlen aki minden csajtól kapott puszit az osztályban (többször is). :-)) Valamiért ezt a jó szokásomat később is megtartottam, de már banda és terelgetés nélkül, jöttek maguktól is... :))))) 12-13 éves lehettem amikor egy iskolai bálban vidéken megláttam egy csodaszép lányt vmi gyönyörű kék ruhában. Egyből beleszerettem és felkértem táncolni. Kinyomoztam kicsoda és mindig arra bicikliztem, hátha észrevesz... de nem vett. :-(( Újabb 13 év múlva véletlenül találkoztunk egy másik bálon (discoban), ő már nem emlékezett rám, de bennem még élt a csodaszép kislány képe a szép ruhában.. akkor viszont már nem kellett őt se kéretni. :)))) Szép gyermekévek...

Veder1 2009.01.27. 22:23:56

0xFFFF,

"Menekíti a gyerekét..."

Na persze, érthető, csak azt nem mondja, hogy másik két gyerekét változatlanul oda járatja, úgyhogy ebből ne vonj le messzemenő következtetést.

Márai Coelhó · anygyalszarny.blog.hu 2009.01.27. 22:25:41

Szinte hihetetlen, hogy a frusztrált pedagógusok, a felderítési statisztikára hajtó rendőrök meg a bulvármédia mennyi kárt csinál. Múltkor abból lett rendőrségi feljelentés, hogy egy lány hashajtót tett a rivális hölgy szendvicsébe. Könyörgöm, az ilyesmin max. röhögni kellene. Ehhez képest büntetőeljárás lett a dologból, a Fókusztban szemforgatva, szörnyülködve mutatták be és az összes szennylap ezen csámcsogott. Idegbeteg ország!

Wave 2009.01.27. 22:28:15

Jaj, pingyi, olyan fajdalmasan buta vagy, menjel inkabb jegkremet fozni! A "szexualis erdeklodes", es a fater pornofilmjenek utanzasa nem ugyanaz. Nem tudjuk, mi zajlott a hazikoban, de te sem orulnel ha a lanyodon probalgatnak a gangbanget a kissracok, mig a tanitono a padon fejt.

pingyi · http://kazohinia.blog.hu 2009.01.27. 22:55:34

@Wave: Így van, kedves Wawe, nem tudjuk, mi történt a házikóban - akkor Te honnan veszed, hogy a fater pornófilmjét utánozták? 9 évesen erre nem is képesek. Azért nem tudjuk, hogy pontosan mi történt, mert nem is történt semmi különös. Amikor más esetben ilyesmiről szólnak a hírek, elég konkrétan el szokták mondani - ugyanilyen szenzációhajhász céllal, mint jelen esetben -, hogy mi történt: mondjuk hogy a nemi szervének bekapására kényszertített valaki valakit a vécében, stb.
Fájdalamasan buta dolog, hogy hagyod magad így manipulálni a média által, bár ennek az ügynek éppen ez volt a célja.

Veder1 2009.01.27. 22:59:39

Wave,
"Nem tudjuk, mi zajlott a hazikoban, de te sem orulnel ha a lanyodon probalgatnak a gangbanget a kissracok, mig a tanitono a padon fejt."

De te tudod, és le is mered írni. Gratulálok! :-DDDDDD

Bell & Sebastian 2009.01.27. 23:07:36

Szülőként volt részem hasonlóban. Az iskola értesített, írtam egy levelet, hogy intézzék el a legjobb tudásuk szerint. Szétosztottak pár o.főit, utána még a takarítónő is előre köszönt. Mivel az esetek gyakoriak, -óvónők mesélhetnének-, intelligencia kérdése (szülő - nevelő együttműködése) a reakció, lereagálás. Ebben az esetben bebukták, gyaníthatóan a leányka szülei miatt. A butaság nagy ellenség...

Veder1 2009.01.27. 23:57:49

Az első korrekt híradás:

index.hu/politika/bulvar/ero5924/

felhívnám a figyelmet az utolsó kettő bekezdésre.

Bell & Sebastian 2009.01.28. 00:18:08

Vödör!

Olvastuk, fentebb taglalták. Ez a véleményed?
Az írás azért nem korrekt, mert egyáltalán megjelent. Ha meg megjelent, hol a tanulság? Népiesebben: ki qrta el? Akárhogyan is permutáljuk, a szülő(k). Prevenció, feljelentés, kiíratás, hírverés.

Szerintem az al..ci a búvár-média. Ebben is! (Ha nem a fő!)

Veder1 2009.01.28. 01:00:38

Bell & Sebastian

Ezzel teljesen egyetértek. Csak arra próbáltam mutatni, ha már ennyire elqrták, legalább valaki próbálja meg tisztázni.

A gcik közé fel lehet venni a rendőrség nyilatkozóját (ménem tudta elmondani azt amit a büntis tanár?), az ombudsmant ("Szőőőőrnyű bűncselekmény", mielőtt egyáltalán elkezdte volna a vizsgálatot).

A szülőt nem hibáztatnám, hasonló helyzetben, lehet mi is túlreagálnánk a dolgot.

Bell & Sebastian 2009.01.28. 01:04:59

Vödör! Lapozz párat fölfelé. Köszi.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.01.28. 01:51:02

A fentebb linkelt cikk szerint:
"A csongrádi lap megszólaltatta a kislány egyik volt osztálytársát és annak édesanyját is. Ők sem vitatták, hogy a faházban megtörtént a nemi aktus, de szerintük mindez a kislány belegyezésével történt . A korábbi osztálytárs anyja szerint a gyerekek tettét egyik diáktársuk viselkedése magyarázhatja, aki már másodikos kora óta nézett pornófilmeket az interneten, és ezek minden részletéről beszámolt az osztálytársainak. "

Szóval eszerint megtörtént a nemi aktus. Az teljesen mindegy, hogy beleegyezéssel (12 éves kor alatt a törvény szerint lényegtelen, hogy beleegyezéssel történt-e: a BTK szerint ez bizony nemi erőszak).

Vagy zöldeket ír a zújság.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.01.28. 01:53:52

Egyébként nagy mázlijuk, hogy ugyanezt nem az usában csinálták, mert ott lazán el is ítélték volna őket...

Veder1 2009.01.28. 02:41:04

dark future,

na jó, de mindenkit? A fiúk is 12 éven aluliak voltak, és a btk. nem tesz különbséget nemek szerint. (az más kérdés, hogy a ténylegesen megvalósuló bűncselekményeket, szinte kivétel nélkül férfiak követik el, már csak a fizikai különbségek miatt is.)

Bell & Sebastian,

igen olvastam, és ez egy korrekt blog, viszont jó pár más helyen még mindig az ellenkezője megy. Jó lenne, ha vagy a gyámhatóság, vagy az ombudsman részéről valaki letisztázná az egészet, addig csak a gyerekeknek ártanak.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.01.28. 02:51:23

@Vödör:

A jog mást ért erőszakos nemi közösülés alatt, mint a köznyelv. A cikk szerint ez megvalósult, más kérdés az, hogy az elkövetők szintén gyermekkorúak voltak, így nem bűntethetőek.

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2009.01.28. 05:32:37

És headlineok meg minden basszus! Egy kis mutogatósdiból!
Mintha nem ez volna a természet rendje.
Ez a jog és a média szégyene, ez az eset.

dark future · http://www.andocsek.hu 2009.01.28. 05:50:48

@Libretto:

Az volt a barom, aki ebből rendőrségi ügyet csinált. (A lány szülei? Valamelyik tanár?)

A rendőrség sajnos mást nem tehet ilyen esetben, nyomozniuk kellett, a BTK meg pontosan leírja, hogy mi minek számít. Hogy szar a törvény, az nem az ő saruk.

jtrencsenyi 2009.01.28. 07:37:54

@Wave: erdekelne, hofy melyik generacioba tartozol. Te mar ezeken a mai "mediageciken" nottel fel, mar bocsanat a kifejezesert?!

tomcsi71 2009.01.28. 07:43:26

gyakorló általános iskolai tanárokon/tanítókon kívül nem kellene itt másnak a száját tépni... a 30 évvel ezelőtti papás-mamás, meg a most történtek/történő ügyek között van egy lényeges különbség... a SZÁNDÉK! higgyétek el bőven benne van az esetben (még ha biológiailag esetleg alakalmatlanok is rá...), hogy meg akarták erőszakolni... ugyanilyen az akkori verekedéseink, meg a maiak közötti kiülönbség... akkor a presztizsről szólt, ma a fájdalom a cél...

Zsömle 2009.01.28. 07:44:51

@zsame:
"hogy még a közszolgálati magyar televízió, közszolgálati híradójában is riportot készítsen erről, ezt már túmacs"
Látatlanban is van rá egy fogadásom, hogy a szegedi illetőségű Hevér Lóránt nevű dizájnszemüveges szutyokriporter csinálta a műsort. Az ugyanis rendszeresen szerepel valami gagyi, dél-alföldi területről származó, erősen felfújt bulvárhírrel a híradóban. Vélhetően valami belső késztetése van erre.
Egyszer valami innen-onnan összeszedett ál-AIDS-tesztet tesztelte, szépen a riportban beleszúrt a kezébe, és megmutatta, hogy a teszt szerint nem fertőzött. Közben legalább 10 centis amplitúdóval remegett a keze. :D

Egyebekben én is egyetértek: szégyenletes, hogy a korábban magát mértéktartó, bulvártalan híradónak nevező MTV-s műsor idáig süllyedjen.

borpancsoló 2009.01.28. 07:52:08

Basszus hihhhetetlen, hogy ilyen baromságról ír az országos - de egyáltalán bármilyen - média. 8-10 éves korukban a gyerekek már mutatnak némi érdeklődést a szexualitás iránt, ez tény és ezt a helyén kell kezelni, A gáz itt is azért volt, mert egy ilyen idős gyereknek egyszerűen nem tesz jót, ha a mesedélután alatt a Kovi-összest nézi. Basszus, így nézve hihetetlen, hogy nekünk meg még a Dragon Ballt is betiltották :)
Amúgy az a szülő is rohadjon ám meg, akinek a sráca 8 évesen pornózik a neten. :) Ha nem tud figyelni - elfogadom, hogy van ilyen - legalább húzza ki a kábelt a dobozból. hadddgratuláljak

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2009.01.28. 08:41:56

A kis kurvát feljelentették már a kisfiúk szülei megrontás és nemi erőszak miatt? És a testvérét prostitúció elősegítéséért?

Nem tudom, de a híradásukból úgy tűnt, mintha a kislánynak és testvéreinek csak anyjuk lenne. Szűznemzéssel jöttek a világra, árvák vagy kapcsolati árvák?

Az egészből számomra az a tanulság, hogy menekülni kell az olyan anyukáktól (és gyermekétől!), akinek nincs meg a napi betevője...

2s1én 2009.01.28. 08:50:12

8 éves korom körül én is kölcsönös erőszak áldozata lettem. Az egy évvel fiatalabb unokatesóm rávett, hogy ha megmutatom a kukimat, akkor megmutatja a nuniját.
Szerencse, hogy már elévült.

., (törölt) 2009.01.28. 08:53:16

Az oviban volt egy lány aki megengedte a neki tetszőknek, hogy bedugják a kezüket a bugyijába.
A rohadt kurvája!:-)

feherlufi 2009.01.28. 09:05:37

Nagyon durva ez a cikk.
Az eredetit akarja kifigurázni? Nincs mit kifigurázni rajta, mert nagyon szomorú, hogy ilyesmi előfordul. Felfújt vagy nem felfújt az eset, ki tudja mi történt ott, csak azok a gyerekek akik ott voltak.

Az biztos, hogy felelőtlenül azt mondani, hogy ennek semmi jelentőssége és fontossága, az hibás hozzáállás.
Tény, hogy egész pici gyerekek olyan torz képet kapnak a szexualitásról, hogy szégyen, ami többnyire a felnőtt társadalom hibája. A gyermekek a sarki boltban a kenyér és tej vásárlása közben szexképeket tartalmazó újságok címlapjait látják a micimackó meg a cartoon network újság mellett... 10 éves kor alatt hozzáférnek pornó filmhez? Tényleg normális ez, hogy 4 évesen ki van téve ilyen képeknek és beszédtémáknak mindenhol, még mielőtt a gyermeki kíváncsiság feltenné a kérdéseket, megadva a lehetőséget a szülőnek, hogy segítse a gyermek egészséges fejlődését?

Szóval ezért nem értem egyáltalán az irónikus, gúnyos, lekicsinylő hangvételt. Valós problémáról van szó, ki nem látja? Történnek ilyen dolgok, , ha itt esetleg tényleg fel lett csak fújva a történet, bár szerintem egyáltalán nem biztos, hogy normális ami történt. .. akkor is , lehet hallani elég példát rá, hogy milyen nagy gond is van.

1953 2009.01.28. 09:14:34

Aardvark!
Azért a helyzet nem olyan vicces,ahogy ezt irásodban előadod,hogy mi történt nem tudod,és valószinű ne is fogod megtudni.Olyan témáról,amiről nincs megfelelő információd,ne irj..Ebben az országban mindenki mindenhez ért,jelenleg mindenki szexológus lett.

Akitlosz · http://honunk.blog.hu/ 2009.01.28. 09:22:10

Nem tudom mi történt valójában.

Csak annyit hallok olvasok, ami a hírekben van.

Azt meg egyszerűen nem hiszem el, nem adok hitelt neki.

Lehet tévedek, és naív vagyok, de nagyobb esélyét látom, hogy inkább azok a naívak, akik hisznek az ilyen "híreknek".

De mindegy is, úgysem fogjuk megtudni.

szociologus 2009.01.28. 09:22:19

Senki nem mondta, így leírom, hogy honnan is jöhet a félreértés az ügyben. Ti., erőszak, vagy nem. Mit mond erről a jog?

1. A btk. a nemi szervek egymáshoz érését már befejezett közösülésnek tekinti. (Ennek mondjuk felnőtteknél van értelme, hiszen ha esetleg a behatolást meg tudja akadályozni a hölgy, akkor is elítélhető erőszakos nemi közösülésért a férfi. Ha nem érnek egymáshoz a nemi szervek akkor csak erőszakos közösülés kísérlete áll fenn.)

2. A rendőrség nem tehetett mást, mint azt, hogy a durva papás-mamást nemi erőszakként kezelte, hiszen valószínűleg egymáshoz értek a szervek. Jogilag ez már erőszak, a közvélekedés ennél cizelláltabb.

3. Az tényleg gusztustalan, hogy a média ennyire felfújta.

pingyi · http://kazohinia.blog.hu 2009.01.28. 09:28:24

Én azért gondolom, hogy valójában semmi különös nem történt, mert akkor a média azt a teljes, szörnyűséges valójában az orrunk alá dörgölte volna, mint azt számos más esetben meg is tette. Mindent a nézettségért, az olvasottságért. Nem szoktak szégyenlősködni, ha "szenzációról" van szó, pont ezért gusztustalan az ügy.

nem várt fordulat 2009.01.28. 09:36:39

"nem szenvedtünk pszichoszexuális fejlődésünkben hátrányt,
mert ha jól számolom, hat-hét gyerekünk van összesen."

hát lehet, hogy nem, de mindenesetre úgy látszik, matek órán az összeadás napján hiányoztatok.

vazz, most hat vagy hét gyereketek van összesen? sajnálom azt az egyet, aki a "vagy hét" státuszt kapta...

pingyi · http://kazohinia.blog.hu 2009.01.28. 09:36:40

Ja, tipikus példa a médiák szenzációéhségére: nézzétek meg, hogyan szerepelt ez a blog az index címlapján. "Így most felbuzdulva, utólag közlöm mindenkivel, hogy engem fiú létemre többször is megerőszakoltak úgy hat-hét éves koromban."
Ebből a mondatból lett kiragadva egy olyan rész, amely méltán számíthat az érdeklődésre. Onnan kezdték, hogy "engem fiú létemre..."
Ezt az index szerkesztői tették így címlapra. Szóval pont így ferdít és fúj fel mindent a média.

Aardvark · http://fulszoveg.blog.hu 2009.01.28. 09:39:43

@karacsi_maci: Az a csaj nem a feleségem, vagy tíz éve nem láttam, és nem emlékszem pontosan, három vagy négy gyereke volt-e akkor. Ezért a KB.

vazze... 2009.01.28. 09:45:18

Kisiskolás koromban a nagy szünetben mindig fogócskát játszottuk a lányokkal, ha elkaptuk őket(már pedig elkaptuk :-)), akkor benyúlhattunk a bugyijukba. Most akkor mi van én egy állat vagyok?

Kanda 2009.01.28. 09:59:13

Most komolyan: Az index cikk szerint: " A törvény külön kitér a tizenkét év alattiak védelmére: őket védekezésre, akaratnyilvánításra képtelennek tekinti, így esetükben akkor is erőszakos közösülésről van szó, ha az a beleegyezésükkel történt."
Tehát akkor a fiúkat is megerőszakolta a kislány nem? Miért őt nevezték ki áldozatnak. Lehet az ő ötlete volt. Vagy nem... De igazából jogilag teljesen mindegy.

C10H12O6 2009.01.28. 10:03:15

No kérem, akkor néhány dolog, ami itten gyanús.

Kezdjük maga az esettel:

- Hajánál fogva rángatták be a hölgyet a szeparéba, vagy ment magától?
- Kéremszépen a hölgy magától ment be oda.

- Sivalkodott a szentem, hogy nem akar f*szt dőrzsőltetni a p*nc*j*hoz?
- Nem sivalkodott, sőt még őr is volt, aki figyelt. Mire odaért a felügyelőnéni, már mindenki felöltözött. Értsd mindenki.

- A kishölgy letépett bugyival, megtépett hajjal, kisírt szemmel, vérző lábszárral fetrengett a szeparéban?
- Nem kérem. Fel volt öltözve.

Az eset tálalása, időzítése:
- Mikor történt az eset?
- 2008. október
- Mikor is?
- Három hónapja.

Konklúzió
Én a kislány és az iskolai dolgozók, valamint a vizsgálódó rendőrők szexuális életét vizsgáltatnám meg.
Pld. hogy kislány anyukáját tömi-e valaki rendesen esténként, vagy egyszerűen csak már most irigyli a p*n*szt a lányától. Hát akkor mi lesz később...

Vagy dirinéni otthon rendesen dobálja-e magát az ágyban, vagy a szex = Barátokközt megfoghatod a kezem, amikor Tilda csókólózik Józsival.

Rendőrbácsinál meg azt vizsgálnám, hogy a kényszeres fegyversimogatás beszéd közben, illetve ennek a témának a túllihegése nem arról szól-e, hogy a kis tábornokot az idős vasfoga és a munkahelyi stressz lefokozta kiskatonává, aki soha nem tudja, hogy mit mikor kéne tennie, és ezért csak petyhüdten néz maga elé...

Média
Szellő Pistitől RTLmegkérdezném, hogy mond Pisti, szoktál még travi ruhába öltözni traviknál?

Gazz 2009.01.28. 11:05:03

Most jut eszembe, hogy engem tízéves koromban megerőszakolt a Tóth Mari, mert megleste amikor pisiltem.
Mingyá megyek is a zombucmanhó!

azub aktir 2009.01.28. 16:16:53

@phaidros: nem lettem Domina! :-) vagy kinőttem. :-)

Másrészről a kislányok kergetése az udvaron (többen írták) majd utánna bugyijuk megnézése, illetve puszik begyűjtése sztem tök jóóó volt! (lányként mondom)
és furcsa módon ez is egy általános jelenség, mint ahogy én is megpróbáltam vizes papírból papírt
csinálni. :-)))))) (úgy megkönnyebbűltem hogy más is)

akkor ez így rendben van.

a cikkekről meg annyit :mikor először olvastam a hírt azt gondoltam itt nincs értelme élni (a Földön)...most azt gondolom hogy folyton átvernek!

ez meg nincs rendben.

hallohallo · http://britesite.blogspot.com/ 2009.01.29. 08:37:16

c10h12..., neked nyilvánvalóan semmi fogalmad nincs a nemi erőszakról, ha ilyeneket írsz. és mégis milyen magabiztosan írod a butaságaidat.


süti beállítások módosítása